’t Goude Hooft wint de Booking.com Guest Review Award
Booking.com, de grootste boekingssite voor hotels ter wereld, heeft aan hotel-restaurant ’t Goude Hooft de Booking.com Guest Review Award toegekend!
De award wordt toegekend aan een hotel, welke op de bekende boekingssite een gemiddeld rapportcijfer heeft van een 8 of hoger. Het afgelopen jaar hebben enorm veel gasten, zowel zakelijk als particulier, de suites van ’t Goude Hooft bezocht en na hun verblijf een recensie aan Booking.com doorgegeven. De meest gehoorde reacties van de gasten waren ‘Voor herhaling weer vatbaar’, ‘Een aanrader’, ‘Zeer goed en zeker aan te raden’, ‘Vriendelijk personeel’, Prachtige locatie, middenin het centrum’, ‘Geweldige bediening en service’, ‘Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien’.
Met deze reacties is ’t Goude Hooft beoordeeld met een rapportcijfer 9,3!
‘Wij zijn ontzettend blij met deze award en zien dit als een kroon op ons werk’, aldus Jan van Asselt, eigenaar van ’t Goude Hooft. ‘Ondanks deze fantastische reacties blijven wij alert en willen elke dag verbeteren, want niemand is te oud om te leren. Gasten worden steeds kritischer en dat houdt ons scherp. Binnenkort zullen wij de Award ontvangen en zullen wij deze een mooie plaats in onze spreekwoordelijke prijzenkast geven.’
’t Goude Hooft is de oudste herberg van Den Haag en heeft 1,5 jaar geleden haar deuren van een geheel nieuw hotel bestaande uit 8 luxe suites (7 2-persoonssuites en 1 4-persoonssuite) met een 5-sterren beleving op de bovenste 2 verdiepingen van het monumentale pand geopend aan de Dagelijkse Groenmarkt in het hart van Den Haag.